من اگه خدا بودم...
ایستاده بمیرید بهتر از آن است که روی زانوهایتان زندگی کنید.
تفریحی خدماتی

خواهش میکنم این متنو تا اخر بخونیند و نظر بدید خواهش میکنم ، باور کن ضرر نمیکنی . . . .

من اگه خدا بودم، اینترنت رو قطع می‌کردم مردم یه ذره زند‌گی کنند.

من اگه خدا بودم ده نمکی رو کمی ملیح تر می افریدم

من اگه خدا بودم زیر بغل ادما مو نمیکاشتم

من اگه خدا بودم سر یک سیب انقدر بچه بازی در نمی اوردم

من اگه خدا بودم اصحاب کهف رو الان بیدار میکردم تا با دیدن این همه تکنولوژی و پیشرفت گیج بشن

من اگه خدا بودم این سوال که پدر و مادرم کین فکرمو خیلی مشغول میکرد

من اگه خدا بودم اول این همه راننده خفن خانوم تو جاده رو می دیدم بعد حکم مردسالارانه میدادم!

من اگه خدا بودم هم،عاشق " تو" می شدم.

من اگه خدا بودم هم باز تو عشقوله من بودی.

من اگه خدا بودم مامانم و میبردم مکه.

اگه من خدا بودم ، به ابراهیم میگفتم به جای این که خونه ام رو تو صحرای عربستان بسازه ، بره یه جایی تو سواحل هاوایی
بسازه.

من اگه خدا بودم يك كمي مهربونتر بودم!

من اگه خدا بودم سیگار رو عامل اصلی سرطان قرار نمی دادم.

من اگه خدا بودم، یعنی زندگی‌ای داشتیدا، زندگی.

من اگه خدا بودم وقتش و بیشتر میکردم

من اگه خدا بودم دعاهای ملت رو "Mark all as read" میکردم.

من اگه خدا بودم حتما یه جایی، تو یه آیه ای، سوره ای، چیزی ، میگفتم قبل از آفرینش ِ آدمیزاد داشتم چه کار میکردم.

من اگه خدا بودم به موسی میگفتم بزنه دهن چوپانه رو سرویس کنه ، آخه این چه طرز حرف زدن با ساحت مقدس ماست؟

من اگه خدا بودم به جاي آدرس خانه هنرمندان، آدرس شوراي نگهبان رو ميدادم دست عزرائيل!

من اگه خدا بودم یادم نمی رفت که خودم گفتم"ان مع العسری یسری"

من اگه خدا بودم، تأکیدم به «عاشقی» بود، نه ترس و تقوا.

من اگه خدا بودم جهنم رو خراب مي‌كردم، مي‌دادم سر بهشت، اينجوري ديگه مردم براي رفتن به بهشت اينقدر جرم و
جنايت نمي‌كردن!

من اگه خدا بودم برای تماس با من لازم نبود عربی حرف بزنید.

من اگه خدا بودم کار به اینجاها نمیکشید

من اگه خدا بودم ، بازم می شِستم یه گوشه ی دنج ، موهای تو رو شونه می کردم

من اگه خدا بودم به هیچکدومتون نمی گفتم یه وقت تابلو نشه.

من اگه خدا بودم کتاب نمی‏فرستادم، فیلمش‏و می‏ذاشتم رو YouTube.

من اگه خدا بودم یه بار RESET می کردم؛ زندگیِ خیلیا هَنگ کرده...

من اگه خدا بودم، اوضاع هیچ فرقی نمیکرد! باز هم یکی مثلِ تو میشد دلیلِ گریه‌هایِ یکی مثلِ من.

من اگه خدا بودم، یک‌شنبه‌ها؛ از صبح تا ظهر در عرشِ کبریایی بساطِ شهیار قنبری و فرهاد بود. ظهر تا شب ابی و محسن
نامجو. شب هم صدای احمدشاملو و خسروشکیبایی.
من اگه خدا بودم، اصلا رازدار نبودم، يه آبرويي از بنده‌هام مي‌بردم كه نگو و نپرس!

من اگه خدا بودم با احساسات آدمها انقدر بازی نمیکردم...

من اگه خدا بودم، به نظر شیطان (به عنوان یکی از فرشته های خوبم) احترام میذاشتم.

من اگه خدا بودم بازم باید سانتافه می‌داشتم تا بگی بعله؟

من اگه خدا بودم ، امر میکردم به نوح که:

"ای نوح! همانا لازم نیست از سوسک و موش و خرچسانه نیز جفت‌هایی در کشتی قرار دهی ، مگر نمیدانی ما چندشمان
میشود از این جک و جونور‌ها....هان؟"

من اگه خدا بودم این پیرمرده الان تو سطل آشغال دنبال یه تیکه نون نمیگشت..

من اگه خدا بودم تکلیف رو معلوم میکردم این همه بلوا سر گندم بود یا سیب...

من اگه خدا بودم، اين آدرس ايميلم بود:god@gmail.com

ديگه احتياجي به چاه جمكران و اينا هم نبود!

من اگه خدا بودم ايران رو تو اروپا مي‌آفريدم، حوالي اسپانيا و ايتاليا!

من اگه خدا بودم اینقدر با شیطون سر آدم ها شرط بندی نمی کردم که همش ببازم!

من اگه خدا بودم یه مدیر برنامه و دو-سه تا مشاور استخدام میکردم.

من اگه خدا بودم، سالها پیش خودمو بازنشست میکردم.

من اگه خدا بودم تو اسم انتخاب کردن برای فرشته هام یه ذره دقت و سلیقه به خرج میدادم.

من اگر خدا بودم تو کتابم به چشم‌هات قسم می‌خوردم.

من اگه خدا بودم ماهی یه میلیون و پونصد به هر کدوم از بنده هام میدادم، همینجوری، برن حال کنن.

من اگه خدا بودم خیلی شکر میکردم که خدام....آخه بنده ها خیلی بدبختن..

من اگه خدا بودم، اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم !

من اگه خدا بودم نیمه گمشده هیچ کسی گمشده نبود..!

من اگر خدا بودم هیچ کس رو مثل خودم تنها نمی‌ذاشتم!

من اگه خدا بودم ؛ اول یاد میگرفتم گ ، پ ، چ ، ژ را تلفظ کنم ، بعد کتاب میدادم بیرون !

من اگه خدا بودم، وقتی می‌دیدم دارن آدمای بی‌گناهو می‌برن بالای چوبه‌ی دار همین‌جوری برّ‌ و بر نگاه نمی‌کردم؛ می‌رفتم
سریع نیروی جاذبه‌ی زمین رو از کار می‌انداختم.

من اگه خدا بودم هر چند وقت یکبار نشست عمومی برگزار می‌کردم و از مردم برای کارهای خودم نظرسنجی می‌کردم!

من اگه خدا بودم وقتی بنده مو سرویس میکردم دیگه توقع شکر گزاری ازش نداشتم!

من اگه خدا بودم، محمدرضا شجريان رو به عنوان يكي از معجزاتم و عزت الله انتظامي رو هم به عنوان نماينده تام‌الاختيارم در
زمين معرفي ميكردم.

من اگه خدا بودم خودمو می کشتم تا این همه مردم انتظار نکشن



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت14:50---14 آبان 1391
اه اه اه اه اه اه اه اه .

mychap
ساعت15:13---9 مرداد 1391
jaleb bood

به تو چه
ساعت19:48---17 خرداد 1391
بی کار بودم گفتم نظر بدم

soltanimahdi
ساعت11:55---24 فروردين 1391
کاش از قلبم به قلبش راه داشت / کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

کاش از شوقم چنان مرغ سحر / می‌زدم گرد مزارش بال و پر

می‌شنیدم ناله‌های غربتش / می‌پریدم تا کنار تربتش . . .


soltanimahdi
ساعت18:58---23 فروردين 1391
از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

جُکِر بلا
ساعت17:44---17 فروردين 1391
داشتم رد میشدم گفتم یه نظری داده باشم فکر بد نکن فقط نظر میدم

جُکِر بلا
ساعت23:23---16 فروردين 1391
حال کردم با email که برام فرستادی با جنبه شوخی با آدما خیلی خوبه ولی با خدا نه حتی اگه کورش هم بیاد یقیناً با خدا شوخی نمیکنه این پیام رو دادم چون دوستت هستم خئافظی نمیکنم چون نمیخوام جدا بشم

sepanta
ساعت21:06---16 فروردين 1391
merc sar zadi azizam

جُکِر بلا
ساعت16:30---16 فروردين 1391
میگم اگه تو خدا بودی به خر شاخ میدادی یا نه
اگه تو خدا بودی ایستاده میموردی یا رو زانو زندگی میکردی
اگه تو خدا بودی فکر میکنی کسی عاشقت میشد
اگه تو خدا بودی تو جهنم چای نپتونی پخش میکردی یانه
آدرس email گزاشتم که ناراحت نشی
توکه خدا نشدی ولی مرد باش پیام منو بزار تو وبلاگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط مسعود کرمی |

javahermarket

javahermarket

javahermarket